Zapalování | Digitální CDI s proměnným předstihem |
Krytí | IP 23 |
Motor | HONDA GX 630 |
Chlazení | Vzduch |
Typ motoru | 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV |
Max. výkon | 6.000 / 12.000 kVA |
Frekvence | 50 Hz |
Zdvihový objem (ccm) | 688 |
Rozměry (dxšxv) | 1080 x 580 x 580 mm |
Otáčky motoru | 3000 ot./min |
Jmenovité napětí / kmitočet ( V/Hz ) | 230 / 400 |
Olejová náplň ( l ) | 1,9 |
Palivová nádrž ( l ) | 20 |
Startováni | elektrické |
Garantovaná úroveň akustického tlaku dB(A) | 97 |
Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují silnou třífázovou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu k napájení elektromotorů, svařovacích agregátů či velkých třífázových spotřebičů. Tato vysoce výkonná, robustní a odolná "rámovka" TP 12 H má mimořádně pevnou a odolnou konstrukci, spolehlivý a výkonný dvouválcový motor a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při řešení nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu.
Tato robustní, benzínová elektrocentrála třífázového napětí je svým výkonem 12,0 kVA (3 f.) / 6kVA (1 f.) určena převážně "profíkům" pro napájení celého spektra třífázových elektrospotřebičů a je přímo určena převážně řemeslníkům a profesionálům z oblasti stavebnictví a opravárenství. Svým výkonem se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb, údržbu silnic a dálnic a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout pro případné tankování. Vzhledem ke své hmotnosti je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "12 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce GX630, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 22 HP. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 400V) a 1x CEE (32A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Elektrocentrálu lza za příplatek vybavit zemnícím kolíkem, a nebo automatikou startu AMF. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Zapalování | Digitální CDI s proměnným předstihem |
Krytí | IP 23 |
Motor | HONDA GX 630 |
Chlazení | Vzduch |
Typ motoru | 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV |
Max. výkon | 6.000 / 12.000 kVA |
Frekvence | 50 Hz |
Zdvihový objem (ccm) | 688 |
Rozměry (dxšxv) | 1080 x 580 x 580 mm |
Otáčky motoru | 3000 ot./min |
Jmenovité napětí / kmitočet ( V/Hz ) | 230 / 400 |
Olejová náplň ( l ) | 1,9 |
Palivová nádrž ( l ) | 20 |
Startováni | elektrické |
Garantovaná úroveň akustického tlaku dB(A) | 97 |